Het bestuur nodigt alle leden uit voor een algemene ledenvergadering op vrijdag
18 oktober 2024, aanvang 20.00 uur in het Altius-clubhuis.
De agenda is als volgt:
1, Opening door de voorzitter
2. Ingekomen stukken/berichten van verhindering
3. Mededelingen
4. Verslag ALV van 24 mei 2024
5. Jaarverslagen van bestuur, jeugdcommissie en senioren commissie
6. Financieel jaarverslag seizoen 2023-2024
7. Verslag kascommissie
8. Décharge bestuur en penningmeester
9. Samenstelling bestuur
10. Aanpassing organisatie
11.Renovatie accommodatie
12. Rondvraag
13. Sluiting
De stukken voor de vergadering kunnen worden opgevraagd via
secretaris@altius.nl
Toelichting op agenda
Verkiezing bestuur
Aftredend en herkiesbaar zijn Eelke de Boer, Mijndert Tolk en Frank Bos.
Als nieuwe bestuursleden worden voorgesteld Lida Zoetekouw,
Gé Remmers en Wim Snoek.
De samenstelling van het bestuur zal dan zijn:
Voorzitter Eelke de Boer
Secretaris Lida Zoetekouw
Penningmeester Gé Remmers (financieel manager)
Voetbalzaken Wim Snoek
Accommodatie Mijndert Tolk
Activiteiten Frank Bos
(Tegen)kandidaten kunnen zich tot uiterlijk drie dagen voor de vergadering schriftelijk aanmelden bij het bestuur.
Zijn er geen tegenkandidaten dan gelden de door het bestuur voorgestelde kandidaten als gekozen.
Aanpassing organisatie
Het bestuur is voornemens de organisatie aan te passen. De samenstelling van het bestuur loopt hierop vooruit.
De gedachte en opzet is dat de zogenaamde jeugd- en senioren gaan verdwijnen. Er komt hiervoor in de plaats een commissie Voetbalzaken met een tak op het voetbaltechnische gebied en een tak inzake de begeleiding van teams.
Verder komen er afdelingen voor accommodatie, kantine, sponsoring, communicatie, activiteiten en kleding/materialen.
Zodra alles is ingevuld, zal hierover op de website worden bericht.
Het Huishoudelijk Reglement van 5 oktober2009 zal daarop worden aangepast. In een volgende ALV zal deze dan moeten worden vastgesteld.
Ook zullen de statuten worden bekeken en zo nodig worden aangepast.