• Almere FC JO9-2 - Altius JO9-1

  • Wedstrijd accommodatie

    Wedstrijd
    ThuisteamAlmere FC JO9-2
    AccommodatienaamSportpark De Marken
    AdresSportpark De Marken 8
    Plaats1355ES ALMERE
    Telefoonnummer036-5403030
    RouteOpen routeplanner
  • Wedstrijd informatie

    Wedstrijdinformatie
    Wedstrijdnummer102511
    Wedstijdnummerintern12101652
    Veldnaamveld 5
    VeldlocatieVeld
    Vertrektijd
    Rijder
    Thuisscore
    Uitscore
    Klasse1e klasse
    WedstrijdtypeNederlandse reguliere competitie
    Competitietype0275 Onder 9 competitie (najaar)
    CategorieB
    Wedstrijddatetime2017-10-28T08:30:00+0200
    Wedstrijddatum2017-10-28
    Wedstrijddatumopgemaakt28 okt
    Aanvangstijd08:30:00
    Aanvangstijdopgemaakt08:30
    Duur40
    SpeltypeVeld
    Aanduiding0275 Onder 9 competitie (najaar)
    Poulecode499067
    PouleB
    Thuisteamid280707
    ThuisteamAlmere FC JO9-2
    Uitteamid257171
  • Wedstrijd kleedkamers

    Kleedkamers
    Scheidsrechters-kleedkamer
    Thuisteam-kleedkamer
    Uitteam-kleedkamer
  • Wedstrijd officials

    Geen informatie

  • Wedstrijd historische resultaten

    Geen informatie

  • Wedstrijd statistieken

    ThuisteamUitteam
    NaamAlmere FC JO9-2Altius JO9-1
    Thuis gewonnen12
    Uit gewonnen11
    % gewonnen40%60%
    % thuis gewonnen100%100%
    % uit gewonnen25%33%
  • Wedstrijd uitteam

    NaamRolFunctie
    Beek, Sergio vanTeamspeler
    Boer, Thijs deTeamspeler
    Dijksma, TiesTeamspeler
    Elk, Jesse vanTeamspeler
    Hamersma, JesseTeamspeler
    Hertog, Thijs denTeamspeler
    Lugten, RomenTeamspeler
    Schuurman, NielsTechnische stafTrainer/coach
    Schuurman, RobinTechnische stafAss.-trainer/coach
    Verhage, TwanTeamspeler
  • Wedstrijd thuisteam

    NaamRolFunctie
    Agard, LevinioTeamspeler
    Asaiti, MezinioTeamspeler
    Cristovao, LuigianoTeamspeler
    Ek, SennaTeamspeler
    Lam, ViktorTeamspeler
    Smit, JoshuaTeamspeler
    Stalma, SidneyTeamspeler
    Wiel, Milan van derTeamspeler
    Wijk, Brian vanTeamspeler